Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2022

Οι συμμαθητές μου κι εγώ - 6ο Εργαστήριο




 Το εργαστήριο με τίτλο "Μην κλαις, Μαργαρίτα" στοχεύει στην αποδοχή και σεβασμό των ατομικών διαφορών των μαθητών μεταξύ τους και στη δημιουργία κλίματος εμπιστοσύνης στην τάξη.

1η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: Ακούμε το μελοποιημένο ποίημα "Μαργαρίτα" του Στασινόπουλου. Συζητάμε το πρόβλημα της Μαργαρίτας και προσπαθούμε να κατανοήσουμε τα συναισθήματά της αλλά και τον τρόπο που  την αντιμετωπίζουν οι συμμαθητές της. Η εκπαιδευτικός σε θέση ρόλου (ανακριτική καρέκλα) γίνεται η «Μαργαρίτα». Τα παιδιά κάνουν διάφορες ερωτήσεις στην «Μαργαρίτα» κι εκείνη απαντά σε όλες τις ερωτήσεις τους.



2η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: Δύο ομάδες παιδιών (Διάδρομος Συνείδησης) λένε τη γνώμη τους στη Μαργαρίτα που περνά ανάμεσά τους. Οι μισοί θέλουν να τη βοηθήσουν και οι άλλοι μισοί την αγνοούν. Γίνεται συζήτηση στην ολομέλεια για τη Μαργαρίτα. Αναζητούνται τα πραγματικά της προβλήματα και οι τρόποι με τους οποίους θα μπορούσε να βοηθηθεί.

3η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: Οι μαθητές συμπληρώνουν ένα Φύλλο Εργασίας και σε ομάδες φτιάχνουν μια ομαδική ζωγραφιά με θέμα το τέλος της ιστορίας της Μαργαρίτας.

4η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: Οι μαθητές ξαναγράφουν το ποίημα από τη φωτεινή πλευρά της ζωής και η μουσικός του σχολείου μας, Αλεξάνδρα Κλάδη, το μελοποιεί!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου